Antyprzemocowa linia pomocy +48 720 720 020

Wpłać darowiznę dla SEXEDPL

„MŁODYM JUŻ DZIĘKUJEMY”. ZOBACZ NASZ PROFREKWENCYJNY SPOT Z MICHAŁEM ŻEBROWSKIM

Michał Żebrowski w spocie profrekwencyjnym SEXEDPL

Po raz kolejny wspieramy obywatelską postawę Polek i Polaków i zachęcamy do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych. Poprzez głosowanie możemy wyrazić swoje zdanie, poparcie lub sprzeciw, i oddać głos na osoby, które będą realizować postulaty zgodne z naszymi przekonaniami. Wspólnie z Igorem Leśniewskim ponownie zrealizowaliśmy spot profrekwencyjny, a do współpracy zaprosiliśmy Michała Żebrowskiego.

7 kwietnia w Polsce odbędą się wybory samorządowe. Tego dnia każda osoba uprawniona do głosowania może zdecydować o tym, jak będzie wyglądać życie w jej miejscu zamieszkania. Wybieramy prezydentów i prezydentki, burmistrzów i burmistrzynie, wójtów i wójtowe, a także osoby, które będą zasiadać w radach gmin, powiatów i sejmików samorządowych. Decyzje osób, na które zagłosujemy w wyborach samorządowych, przez pięć kolejnych lat będą wpływały na nasze najbliższe otoczenie.

Jeżeli uważasz, że Twój głos nie ma znaczenia, albo masz w swoim gronie takie osoby, chcemy przekonać Cię do zmiany zdania.

TWÓJ GŁOS MA ZNACZENIE!

Wspólnie z reżyserem Igorem Leśniewskim zrealizowaliśmy spot profrekwencyjny z Michałem Żebrowskim w roli głównej.

Spot pokazuje przerysowaną, komediową scenę z gabinetu lidera samorządu, który dziękuje młodym współpracownikom i współpracowniczkom za pracę przy wyborach parlamentarnych, prosząc ich jednocześnie, by nie zawracali sobie głowy wyborami lokalnymi, które nie są dla nich. Młodzi dochodzą jednak do głosu i zachęcają widzów do wzięcia udziału w wyborach, podkreślając, że mają one bezpośrednie przełożenie na ważne dla nich kwestie związane z ich codziennym życiem, m.in. opieką zdrowotną, komunikacją, edukacją czy kulturą.

Spot zachęcający do pójścia na wybory znajdziecie na naszym Instagramie, Facebooku oraz YouTube, a także na kanałach influencerów, którzy wspierają nasze działania – udostępniajcie je w swoich mediach społecznościowych, niech obejrzy je jak najwięcej osób! Będzie także promowany poprzez kampanię outdoorową w wielu polskich miastach, na 20 uczelniach wyższych, w 250 miejskich autobusach i dworcach PKP w całej Polsce.

7 kwietnia idźcie na wybory. Pamiętajcie, że macie prawo do swojego zdania i macie głos, który możecie wykorzystać!

MOBILIZUJEMY DO PÓJŚCIA NA WYBORY

Pierwsza odsłona naszej mobilizacyjnej aktywności miała miejsce w październiku 2023, a jej działania przełożyły się bezpośrednio na rekordową wyborczą frekwencję, która wyniosła 74,38 proc.

Wiemy, że połowa Polek i Polaków zauważyła kampanie profrekwencyjne organizowane przez organizacje pozarządowe — aż 81 proc. respondentów, którzy widzieli reklamy
i inne niepartyjne działania profrekwencyjne deklaruje, że wzięli udział w wyborach.

Anja Rubik, założycielka Fundacji SEXEDPL

Nasza kampania profrekwencyjna była jedną z pięciu najbardziej rozpoznawalnych i szeroko dystrybuowanych — jej organiczne i kampanijne zasięgi przekroczyły liczbę 20 mln

Głównym sukcesem było zmobilizowanie młodych wyborców i obalenie niekorzystnych prognoz dotyczących kobiet, które wykazywały niechęć do pójścia do urn. Zależy nam na podtrzymaniu poczucia sprawczości i idei społeczeństwa obywatelskiego, szczególnie wśród grupy Gen Z
i Millenialsów.

Martyna Wyrzykowska, Dyrektorka Zarządzająca Fundacji SEXEDPL

Reżyseria: Igor Leśniewski
Scenariusz: Filip Połoska | NOWY®ŁAD
Dop: Maciej Dydyński
Produkcja: Marysia Surzycka, Sara Faruque, Magdalena Potocka-Zwoźna | SHOOTME

Sprzęt oświetleniowy dzięki uprzejmości Heliograf.

Total
0
Shares
podstawy edukacji seksualnej